Geoblog.pl    MiK    Podróże    Montenegro 2007    upały i UNESCO przez okna autobusu
2007

upały i UNESCO przez okna autobusu

Serbia i Czarnogóra
Serbia i Czarnogóra, Kotor

juz o 7 rano gorąco...

wychodzimy z Herzeg Novi i łapiemy... przechodzimy nad tunelem wychodząc z miasta w kierunku zatoki Kotorskiej. Za tunelem spotykamy autostopowiczów z Polski, którzy mówią, że wczoraj łapali tu kilka godzin i bez skutku. Nocowali na kempingu przy wylocie, z którego ich spotkaliśmy. Stwierdzili, że wracają do Chorwacji gdzie łapało im się lepiej. My nie zrażamy się i decydujemy się łapać :)

Po godzinie nadal chcemy łapać, ale już mniej, bo upał jest niesamowity... w którymś momencie zatrzymuje się autobus... upałami zmęczeni zgodziliśmy się za 8 euro/os i 0,5 euro/plecak pojechać do Podgoricy przez Kotor i Budve.
W autobusie bilety sprzedaje provadnica a nie kierowca, jest tłoczno i duszno mimo, że z otwartymi drzwiami jedziemy

Kotor i zatoka kotorska - wyglądają ślicznie, ale my chcemy dalej, byle szybciej w góry gdzie chłodniej...

w Budvie z okien widzę wyciąg nart wodnych na Adriatyku;)

w autobusie dużo wody pijemy tylko szkoda, że toaleta nie działa...